Back to Black · Poveştile mele · Tonomatul uriaş cu muzică şi poveşti de pe străduţă

Străini (Back to Black 10)

Am tăcut. Pot oare să mai spun ceva? Steve pare stupefiat. Conduce și mă privește cu coada ochiului cum îmi mângâi pântecul. Vestea asta a fost…

  • Aysun…
  • Da, Steve!
  • O să trecem amândoi prin asta.
  • Amândoi?
  • Da, amândoi. Tu crezi că o să te mai las?
  • Tu crezi că mai ai o șansă? Steve, eu iubesc pe altcineva acum și vom avea un copil. Ai venit prea târziu. Credeai că o să te aștept pentru toată  viața? Steve, povestea noastră s-a sfârșit când m-ai lăsat în Le Marais. A trebuit să învăț să trăiesc fără tine și m-am îndrăgostit, la început nu am vrut, dar s-a întâmplat.

*

⌈După 3 luni⌋

Burtica începe să fie tot mai vizibilă. Nu-mi vine să cred că-n mine crește o mică minune. Până acum a fost singurul lucru bun, mi-a fost tare greu lunile astea. Absența lui Samir. Grețurile. Insistențele enervante ale lui Steve de a se băga în viața mea. El nu înțelege că e un timp pentru toate și dacă se duce, e dus. Iubirile se sting cu viteza  luminii dacă nu sunt respectate, sunt ființe sălbatice cu care trebuie să știi cum să te porți că altfel îți vin de hac.

Am devenit niște străini și nu mai putem redeveni cei care am fost cândva. S-au întâmplat prea multe.

6 gânduri despre „Străini (Back to Black 10)

  1. 🙂 Faina faza,previzibila ! Femeile sunt ca florile,gingase,superbe,sensibile,atragatoare,însa atât de imprevizibile si vulnerabile la intemperiile conjuncturale ale existentei.
    Nu poti trai în acelasi timp,si în cer si pe pamânt. 🙂 🙂

Lasă un răspuns

