Back to Black · La plimbare pe străduţă · Poveştile mele · Tonomatul uriaş cu muzică şi poveşti de pe străduţă

Black (Back to Black 11)

A trecut o lună. Apoi două… Zile și nopți întregi de neliniști. Mii de ore petrecute la ușa ei. E a cincea lună deja. După o lună plină de zboruri dintr-un capăt al lumii în celălalt, mă întorc în Bodrum – orașul care se pare că m-a adoptat. E mai liniștit acum. Desigur, vibe-ul specific orașelor turcești nu are cum să dispară, amestecul de occident și orient e atât de proeminent, aromele, oamenii – și totul împletit cu mirosul sărat al mării Egee.

Prima mea destinație – apartamentul lui Aysun. Am tot încercat s-o sun, dar telefonul pare a fi mereu închis…

Bat încrezător în ușă și îmi deschide o băbuță plinuță, cu fața brăzdată de riduri, ochii albastru spălăcit, păr alb și creț.

  • Iyi günler! Mi-a spus ea cu o voce răgușită.
  • Iyi günler! I-am răspuns eu, era unul din puținele lucruri pe care le știam în turcă – „bună ziua”. English?
  • Ali! Ali! A strigat ea și-un tânăr masiv cu aceiași ochi spălăciți s-a ivit în spatele ei. Oare am greșit ușa sau ce se întâmplă?
  • Iyi günler! Do you speak English?
  • Hello, yes I do.
  • I am looking for Aysun Yildiz.
  • Oh, we bought the house from her.

Ei au cumpărat casa? Vorbele acestui Ali m-au secerat. O pierdusem din nou. Probabil schimbase și telefonul. Cum m-am întors la mașină, am sunat-o pe Kiara, ea trebuia să știe unde e Aysun.

  • Bună, Steve!
  • Bună, Kiara. Am nevoie de ajutorul tău… din nou.
  • E legat de Aysun, nu?
  • Ascultă, Steve. Îmi pare rău că ți-am spus unde e. Credeam că are probleme din moment ce nu o mai văzusem… dar Samir a fost tare bun cu ea. A făcut-o să se îndrăgostească, să te uite. Îmi pare rău că suferi acum, dar înțelege… Aysun vrea să stea departe de tine. Vrea să își crească fiica singură.
  • Kiara, știi bine că în zilele noastre e greu să crești un copil singur.
  • Dar nu e imposibil, Steve. Înțelege: nu te mai iubește.
  • Nu pot înțelege. Nu pot crede. Eu nu am uitat-o toți anii ăștia, e imposibil ca ea să mă fi uitat…
  • Steve poate că Aysun a fost marea ta iubire, dar tu nu ai fost ai ei… Da, te-a iubit, dar pe Samir îl iubește înzecit. Uneori se mai întâmplă și asta… cred. Știi doar părerea mea despre iubirea dintre un bărbat și o femeie: e o mare porcărie!

Am rămas din nou fără Aysun și tot vina mea e. Uram să-i dau dreptate Kiarăi, dar iubirea e o mare porcărie menită să ne complice viețile.  Și-acum ce naiba fac?

Sfârșitul primei părți

Un gând despre „Black (Back to Black 11)

  1. Din nou Kiara are dreptate.Superinteligenta fata asta ! Chiar asa,” iubirea dintre un barbat si o femeie este ‘o mare porcarie „‘ ,atunci când este limitata la dorintele sentimentale,irationale oarbe,ale inimii „nespus deînselatoare,si deznadajduit de rea”,lipsita de lumina divina alb stralucitoare a constientei,lucide,limpezi si reci,obiective…

Lasă un răspuns

