Back to Black · La plimbare pe străduţă · Poveştile mele · Tonomatul uriaş cu muzică şi poveşti de pe străduţă

Dragă Aysun (Back to Black 14)

5f1af11a93d77484701e1c7ad3925258

Draga mea Aysun ,

Dragă Aysun,

Iubita mea Aysun,

Aysun… nu știu cum să încep aceste rânduri. Când vei termina de citit această scrisoare probabil mă vei urî… și eu mă urăsc de mult timp. Mă urăsc c-am ales mereu calea simplă pentru a obține tot ce îmi doresc în viață. Mă urăsc că ți-am ascuns atâtea lucruri. Mă urăsc că n-am putut fi bărbatul pe care îl meriți.

Și lista ar putea continua. Sunt demn de disprețul tuturor, mai ales al tău – tu care ești din altă lume, tu Aysun cea frumoasă ca luna. Și, după ce că sunt un nemernic, mai sunt și laș. Nu pot trăi cu gândul că eu sunt aici, închis pe vecie, iar copilul meu poartă stigmatul de a fi copilul unui traficant. Să nu-i spui niciodată cine am fost, ce am fost… să nu exist în viața voastră…

Să nu mă ierți! Nu merit.

Samir nu mai e. Eu ce fac acum? Oare Kiara avea dreptate?

O senzație ascuțită îmi seceră corpul. Simt cum amețesc și ascuțimea se accentuează. Îmi pun mâna pe burtă. Sânge… O, nu!!!

  • Kiaaaaaaaraa!

Va urma

 

4 gânduri despre „Dragă Aysun (Back to Black 14)

  1. Dintotdeauna am iubit finalitatea,sfârsitul lucrurilor începute,deoarece acestea devoalau noi începuturi,noi dimensiuni ale cunoasterii neexplorate,noi dimensiuni ale perceptiei Luminii,evolutive,atemporale,într-un spectru si o infinitate de culori si nuante indescriptibile,ce îndeamna Sufletele înfometate si însetate dupa cunoastere,la o cercetare si cautare asidua,pasionala,nestavilita,infinita,spre Adevarul Absolut…
    „Mai bun este sfârsitul unui lucru decât începutul lui;” – Eclesiastul –

Lasă un răspuns

