Gânduri scrise · Jurnal

August – clișeul sublim (jurnal)

August. Lună de concedii. Din al meu s-a dus deja o săptămână și nu știu cum naiba timpul zboară mai repede când nu ești la scârbici, pardon, locul minunat unde-ar trebui să-ți petreci toate zilele muncind pentru binele companiei (și-al tău, evident) deoarece chestia asta te face să te simți de parcă-ai fi la plajă pe Coasta de Azur (pfoai, dacă nu văd un tabel pivot în fața ochilor o să… intru în depresie).

C-an orice august e cald, e atât de cald că până și imaginația parcă mi-a făcut insolație uneori. Nu știu dacă se vede chestia asta, căci fac eforturi să mă lupt cu ea și să am conținut pe blog… Dar azi e sâmbătă și unii vecini înțeleg să petreacă ziua asta cu muzică populară la maxim. Îmi place muzica populară atunci când am starea necesară pentru a o asculta (nunți, botezuri, cumetrii – din alea la care nu mă duc din obligație), dar nu atunci când mi se strecoară în casă un lălăit vag.

În fine, încerc să ignor lălăitul care acum a devenit mai clar și nu mai e lălăit, e Constantine, Constantine. E clar, asta o să ascult în următoarele ore. Dar nu mă deranjează, oricum mintea mea e departe…. Mă gândesc doar la escapada la mare care se apropie cu pași repezi. De fiecare dată când mă duc cu gândul la mare, parcă mă transform într-un copil care țopăie de bucurie pentru că o vede pentru prima dată.

De-abia aștept să las deoparte grijile și brambureala pe care o am în suflet intrând în apă, căutând scoici sau pur și simplu lenevind la soare cu o carte! Apropo de cărți, acum citesc Cele patruzeci de legi ale iubirii și, cum mă așteptam, e foarte bună (o să vă dau detalii curând, sper, e genul de carte pe care trebuie s-o citești lent ca s-o înțelegi cum trebuie).

Pfoai, ce dor îmi era să scriu o filă de jurnal. Ar trebui s-o fac mai des, ce ziceți? Până atunci, însă, mai am o rubrică de bifat – anume cea în care spun ce îmi doresc. Ce-aș mai putea vrea? Ce mi-am dorit întotdeauna, liniște, pace, iubire…

Voi ce mai faceți? Cum vă e luna august? Tot la fel de clișeică precum e a mea?

Illusion

P.S.

Cine vrea o felie de pepene?

 

6 gânduri despre „August – clișeul sublim (jurnal)

Lasă un răspuns

