Back to Black · La plimbare pe străduţă · Poveştile mele · Tonomatul uriaş cu muzică şi poveşti de pe străduţă

Pași în vid (Back to Black 15)

d550914740a6da1814e934fe173e16b7

M-am trezit într-o baltă de sudoare. Tremuram. Iarăși am visat-o pe Aysun cu capul în jos. Visul ăsta se repetă periodic și mă trezesc tot mai speriat din el. Parcă-ar fi o avertizare pe care nu reușesc să o deslușesc.

Soarele de septembrie mijlociu pătrunde cu raze arămii și blânde prin storuri parcă vrând să mă calmeze. Telefonul îmi bipăie și, spre norocul meu, sunt informat că s-a eliberat un loc în avionul către Ankara. Parcă toată senzația pe care mi-a dat-o visul s-a evaporat. Sar din pat ca ars, îmi scot geanta de voiaj, îmi arunc câteva haine la întâmplare, mă schimb și… am plecat.

[…]

Cum am aterizat, am sunat-o pe Kiara.

  • Steve!  Ce bine că ai sunat…
  • Kiara, sunt în Ankara.
  • Și mai bine. Și noi tot în Ankara…
  • La ce hotel sunteți?
  • Nu suntem la hotel acum… suntem la spitalul Özel Medicana International.
  • S-a întâmplat ceva? Aysun e bine? Kiara tace. Răspunde-mi, Kiara. O simt cum înghite în sec, parcă ar plânge.
  • Mai bine vino aici!

Nu-mi plăcea tonul ei. Ceva rău se întâmplase. Un fior rece a început să îmi cotrobăie prin corp și imaginea lui Aysun cu capul în jos îmi tot venea în minte. M-am urcat în primul taxiu pe care l-am găsit, dar stilul haotic în care se conduce în Turcia mai rău mă încetinea. Dacă aș fi știut unde era spitalul ăla m-aș fi dus pe jos.

Kiara mă aștepta pe hol. Ochii parcă săpaseră gropi în orbitele ei.

  • Kiara!
  • Steve!
  • Ești bine?
  • Da, eu da… Aysun… nu știu cum e. Suspina. Știi, sarcina ei era cu probleme. Nu ți-am spus asta pentru că… mi-a interzis vehement să o fac. Nu trebuia să zboare, nu trebuia să vină aici… dar nu a putut suporta. Nenorocitul ăla de Samir s-a sinucis în închisoare și asta, combinată cu zborul… i-au făcut rău. E în sala de operații de… nici nu știu.

Un doctor bătrân, mustăcios și burtos s-a apropiat de noi.

  • Bună ziua, bănuiesc că dumneavoastră sunteți soțul doamnei Yildiz.

Kiara m-a înghioldit discret.

  • Da, sunt… logodnicul ei. Steve Wayne.
  • Onur Yaman.
  • Ce îmi puteți spune despre starea lui Aysun?
  • Copilul e bine, este la incubator… doamna Yildiz, în schimb… este ținută sub observație. Nu o să vă mint, starea ei este extrem de critică.

Vid. Totul a devenit vid.

Va urma

 

4 gânduri despre „Pași în vid (Back to Black 15)

  1. Superb tablou al derularii evenimentelor ce se succed oarecum previzibil,tinând cont de conjunctura spatio-temporala si de fortele sentimentelor profund sufletesti,ce au loc între Sufletele personajelor,care declansaza cauze si efecte imprevizibile,imposibil de controlat de catre ratiunea umana nemetamorfozata,neelevata de „… legea Duhului de viata în Hristos Isus.”

Lasă un răspuns

