Back to Black · La plimbare pe străduţă · Poveştile mele · Tonomatul uriaş cu muzică şi poveşti de pe străduţă

Vid (Back to Black 16)

vid
sursa foto: society6.com

Nu am putut să intru. Stau în fața ușilor albe și aștept. Totul s-a întâmplat cu viteza luminii. Moartea lui Aysun. Hârțogăraia necesară pentru aducerea trupului la Londra și cea pentru a trece copilul pe numele meu. Zborul incredibil de lung. Găsirea unui crematoriu. Vid. Totul e un mare vid acum. Zici că am primit o anestezie totală permanentă. Privesc la ușile albe, dar parcă privesc într-un gol imens. Nici măcar gândul că flăcările îi mistuie trupul nu mă face să mă revolt, e doar încă o doză de anestezic pe care o putere celestă mi-o introduce cu forța în vene.

  • Pământul către Steve…

Privesc în dreapta mea și văd o blondă unduitoare. Ochii ei sunt glaciali de albaștri, iar buzele-i sunt date cu un ruj de un roșu ispititor. Poartă o rochie neagră mulată fix acolo unde trebuie și niște pantofi negri cu tocuri amețitoare. Pare un vis masculin decupat din Playboy și insuflat cu viață… și totuși, de unde o cunosc?

  • Hei, sunt eu… Ima!

Ima… iubita Kiarei, chiar e un vis masculin… unul imposibil.

  • Bună… Ima. Scuze, sunt…
  • Te înțeleg. La cum ai iubit-o tu pe Aysun, trebuie să fie cumplit.
  • Nu mai simt nimic, Ima. Totul a devenit uniform pentru mine, uniform și monoton. Nu mai dorm, iar ochii îi țin deschiși din inerție…

M-a prins de mână și m-a privit cu compasiune, ca o soră mai mare care-și consola fratele după prima despărțire serioasă din viața lui.

  • Nu știu dacă te consolează ce o să-ți spun… dar eu cred că în adâncul sufletului ei, Aysun te iubea, dar îi era teamă că o vei părăsi din nou… de aceea s-a ascuns de tine.

Am tăcut o clipă. Ima a rămas lângă mine.

  • Și, ce-i cu tine aici?
  • Kiara a spus că nu ar fi bine să te lăsăm singur. Și, văzându-te pot să confirm că are dreptate. Așa că, în timp ce ea are grijă de cea mică în Ankara, eu am zburat să mă asigur că tu ești bine. În plus, Aysun nu avea pe nimeni în afară de noi trei… adică, știi că ai ei, Musulmani convinși, au repudiat-o, ea s-a convertit din răzbunare la creștinism și și-a jurat că nu o să îi mai vadă niciodată…

Știam că Aysun se convertise, dar nu am știut niciodată de ce… nu-mi vorbise niciodată despre asta și mai ales despre familia ei.

  • Dar de ce au repudiat-o ai ei?
  • La început meseria ei… li se părea neadecvat să călătorească atât și nu erau de acord nici cu felul occidental în care se purtase… apoi… au aflat că umbla cu un creștin căsătorit…

Nu am mai apucat să spun nimic căci ușile albe s-au deschis. O doamnă între două vârste, cu tenul în curs de ridare și o expresie gravă și calmă în același timp a ieșit purtând în mâini urna în care se afla cenușa lui Aysun. Era o urnă simplă, din jad care deasupra avea o piatră a lunii… o alesesem special pentru ea.

Am îmbrățișat acea urnă și nu mai voiam să mă dezlipesc de ea.

Va urma

3 gânduri despre „Vid (Back to Black 16)

  1. Superba finalitate al unui infim segment,(secventa) a metamorfozei spatio-temporale,aceasta minuscula manifestare ,parte a IUBIRII neconditionate,sacrificatoare,fara prejudecati,ATEMPORALE,prin care omenirea a cunoscut evolutia vietii,dincolo de legile omenesti,într-o dimensiune,elevata deasupra perceptiei celor cinci simturi primare,singura ‘arma’ capabila sa biruie raul universal,moartea,si Locuinta mortilor…
    O saptamâna superba,Suflet drag.

Lasă un răspuns

