Back to Black · Poveştile mele

4 ani (Back to Black 17)

  • Mătușă Kiaraaa, mătușă Imaaaa… tati e aici! E aiciii!

Aysun strigă cât o țin plămânii ei micuți în timp ce aleargă spre mine și mi se aruncă în brațe. Mi-a fost atât de dor de ea! Și cum nu mi-ar fi când ea e singurul meu motiv de bucurie de patru ani încoace, când zâmbețelul ei e raza mea de lumină? Cum să n-o iubesc când e o bucățică ruptă din singura femeie pe care am iubit-o vreodată: are ochii ei verzi cu niște irizații vagi de albastru, părul de culoarea mierii…

Am ridicat-o în sus și am început să o învârt. Îi plăcea tare mult să ne jucăm de-a avionul.

  • Hey, bine-ai revenit!
  • Bună Kiara! Mulțumesc din nou că ați venit să stați a mia oară cu Aysun. Ia spune, a fost cuminte?
  • Sigur că a fost cuminte, e un îngeraș! Și stai liniștit, atât eu cât și Ima adorăm să petrecem timpul cu ea.

Am dat-o jos din brațe pe cea mică și ea a spus că se duce să-mi arate ce i-a cumpărat Ima din parc. M-am apropiat de Kiara și am întrebat-o șoptit dacă totul era gata pentru ziua de mâine când Aysun urma să împlinească patru ani.

[…]

Copii se joacă în grădină supravegheați de Kiara. Îi plac enorm de mult copiii, chiar ar fi o mamă grozavă dacă ar avea alte orientări. Oricum, e atât de pricepută la chestia asta încât toate mămicile din zonă, oricât de conservatoare ar fi, o adoră!

Având în vedere că musafirii sunt ocupați, m-am retras în birou. Azi fiica mea face patru ani, dar tot acum patru ani a murit și ea…

Am mângâiat piatra lunii de pe urna cu cenușa lui Aysun, am închis ochii și, pentru o clipă, am văzut-o. Purta aceeași rochie albă pe care o purta și prima dată și zâmbea, zâmbea cu toată ființa ei.

Sfârșit

17 gânduri despre „4 ani (Back to Black 17)

  1. Nu cred ca exista… „Sfârsit”,ci un ciclu perpetuum de începuturi si si finalitati subiective,în manifestarea,perceptiei si evolutiei sentimentului de iubire,prin alte aventuri spatio-temporale,relative si imprevizibile,noi experiente mai elevate,în expansiunea cunoasterii si largirea dimensiunilor infinite ale iubirii firesti,spre *SURSA IUBIRII ABSOLUTE,*,elevate,(ceresti),atemporale,ce depaseste perceptia materiei vii rational-sentimentale omenesti,(pamântesti) …dincolo de moartea fizica .
    O saptamâna înnobilata de iubire absoluta !

      1. Corect. Ideea era ca orice început în dragoste,are o finalitate,iar finalitatea în acest context,este un nou început. 🙂

Lasă un răspuns

