Jurnal

10 lucruri pe care nu le-am făcut până acum

Zilele mele de concediu parcă s-au evaporat, dar partea bună e că aerul e tot mai încărcat de un miros sărat… de mare. Mi-am zis că în timp ce mai pun câte ceva în bagaj pot să-mi fac timp să răspund și provocării primite de la Anto: aceea de a scrie despre 10 lucruri pe care nu le-am făcut până acum (nu de alta, dar poate după ce mă întorc lista se diminuează).

1. Nu am citit cărți în limba spaniolă. Deși este una din limbile mele preferate, până acum n-am citit nicio carte în această limbă. Poate-ar trebui să remediez asta curând, nu credeți? Cred că Marquez e și mai interesant în variantă originală sau poate niște poezie de Neruda, decizii… decizii…

2. Nu am făcut sporturi extreme. Recunosc, uneori sunt cam fricoasă… uneori… Mai am și momente de inconștiență cum a fost cel de anul trecut când, la mare fiind, m-am dat cu salteaua aia trasă de un skijet, știu nu e un sport extrem, dar a fost un moment de inconștiență totuși… senzația a fost super. Cine știe, poate cândva voi face ceva complet nebunesc gen bungee jumping.

3. Nu am fost într-o croazieră. Măcar una pe Dunăre… sper că se aude unde trebuie 😆

4. Nu am fumat. Nu m-a tentat niciodată, nici măcar în liceu. În plus, având în vedere că am rezistat tentației până la vârsta asta, nici nu cred că voi face asta vreodată.

5. Nu am condus o mașină. Tot amân înscrierea la școala de șoferi din lipsă de timp, ziua ar trebui să aibă cel puțin 48 de ore pentru mine.

6. Nu mi-am făcut un tatuaj deși am un model în minte de ceva timp…

7. Nu m-am căsătorit. Unii ar spune că am deja o vârstă și ar cam fi timpul să mă așez la casa mea, dar mie nu-mi place să grăbesc lucrurile. Există un timp potrivit pentru toate.

8. Nu am jucat niciodată Rummy. Habar n-am de ce.

9. Nu am renunțat la cumpărăturile impulsive. Și totuși am reușit să strâng o sumă frumușică de bani – e un adevărat paradox, prin urmare. (Nu vreți să știți ce ceas mi-am comandat aseară).

10. Nu am învățat că uneori mai trebuie să spun și „nu”. Asta e grav… cred.

Și, gata: am bifat 10 lucruri! Voi ce nu ați făcut până acum?

P.S.

O să fiu absentă zilele astea.

P.P.S

Mă întorc la făcut bagajul.

Illusion

28 de gânduri despre „10 lucruri pe care nu le-am făcut până acum

  1. Mă bucur mult că ai răspuns la provocare. 🙂
    Poate crezi ori nu, dar am fumat în perioada liceului și parțial în perioada facultății. Nu cine știe ce, dar…suficient ca să nu mai vreau.
    Tatuaj? Super! Ce model?
    Mașina…oau! Serios? Am permis din 2004 și așa de greu mi se pare când am mașina în service ori o ia soțul….fără mașină nu m-aș deplasa nicăieri. 😀 Plus că ador să conduc.
    Pentru căsătorie e timp, important e să te simți bine și să îți vezi de viață, să o trăiești cum consideri că e bine. Mă apropii de 40 și nu pot spune decât că acum învăț să trăiesc ceea ce e….
    Rummy am jucat, dar am cam uitat regulile. Copiii le știu, eu nu.
    Cumpărături impulsive…nici eu! Abia mă abțin să nu dau comenzi.
    Eu a trebuit să învăț să spun nu, dar să știi că uneori așa mă șochează nesimțirea unora încât nu am timp de reacție.
    Vacanță plăcută!

      1. Nu fumam cine știe ce. Cred că m-am apucat din (1) plictiseală, (2) fumau 2 prietene de-ale mele și eram curioasă.
        Îmi place desenul. Poți să faci un tatuaj colorat sau unul negru. Sunt convinsă că un artist ar ști să redea un desen așa cum îți dorești tu.

  2. 1. Nu am fumat niciodată, nici nu am atins măcar o țigară :)) 2. Nu am fost niciodată într-un club de noapte – nici nu am de gând, nu prea curând… 3. Nu am citit încă nicio carte în limba engleză (va urma curând, 13 reasons why mă așteaptă și în varianta originală 😀 ) 4. Nu am fost niciodată la dentist (nu am avut nevoie). 5. Nu am cântat niciodată la pian (deși visez la asta de mic copil :)) ) 6. Nu am fost niciodată la echitație (poate voi reuși cândva) 7. Nu am vizitat Turcia și Istanbulul (sper ca dorința să mi se îndeplinească cât mai curând). Nici măcar nu am ieșit din România până acum! 8. Nu m-am îmbătat niciodată. (Nici nu am de gând! Prigatul de piersici înlocuiește cu minune un shot :p ) 9. Nu m-am sărutat niciodată (papagalul nu se pune la socoteală :p , așa e el, sărută pe toată lumea) 10. Nu am băut niciodată cafea (doar am gustat, e oribilă!)

    1. Eram sigură de unele lucruri, gen de dorința de a vizita Turcia, de faptul că nu ai fumat sau că nu te-ai îmbătat (astea chiar nu-s genul tău). Dar să nu te duci niciodată la dentist? Ești oficial idolul meu!

  3. Nu am mers pe un yacht! – un vis mai vechi. În mare am înotat , dar îmi doresc să înot și în ocean!
    În legătură cu fumatul, nu te apuca că nu mai scapi!
    Nu am vizitat SUA, un alt vis de- al meu! Și nu am citit un milion de cărți bune! Zile bune de vacanta, îți doresc!!

  4. Ce frumos că ai împărtăşit aceste lucruri personale cu noi! 🙂 In afara de refuzatul cumparaturilor spontane, fiind un om destul de zgarcit, sunt la fel de lipsita de experienta ca tine! Interesant provocare! 🙂

  5. Nici eu nu conduc, am fumat dar m-am lasat, voi raspunde si eu curand la provocarea lansata e Anto, intrucat am fost provocata si eu. Interesante raspunsuri! 🙂

  6. E timp pentru toate dacă ți le-ai propus (mai puțin de fumat, nici eu n-am fumat niciodată, deși am avut fumători mereu pe lângă mine). Multă baftă și vacanță frumoasă! 🙂

Lasă un răspuns

