Biblioteca de pe Străduţă · La plimbare pe străduţă

First Date With a Book

sursa foto: Pinterest

E luni – ziua mult detestată de majoritatea populației. Dar care-i vina ei că e prima zi? În fine… probabil la ora asta mă lupt cu niște excel-uri, dar trăiască funcția de programare a articolelor pe WordPress! Mi-am zis că măcar pe străduță să înceapă săptămâna într-un mod mai lejer așa că am dat curs unei provocări primite de ceva timp de la Bianca sau Călătorul spre infinit (cum vreți să-i spuneți). E vorba despre o leapșă tare drăguță legată de una din pasiunile pe care le am de când mă știu: cărțile!

1. Întâlnire ciudată – o carte în care s-a simțit ceva. Nu a fost o carte rea, dar nu a avut acea pasiune pentru tine.

Viața lui Pi de Yann Martel. Nu pot spune că nu mi-a plăcut, dar nu-a dat pe spate cum mă așteptam. Cartea e bună, scriitura e calitativă și-atât… Cartea asta a fost, dacă pot face comparația asta și cred că titlul tag-ului îmi permite, precum un tip pe care l-ai iubit platonic tot liceul însă ai reușit să ieși cu el abia după câțiva ani când te-ai mai copt la minte și-apoi realizezi că nu-ți mai spune mare lucru.

2. Întâlnire ieftină – o carte care s-a transformat în ceva mai puțin decât te-ai fi așteptat.

Ce ne spunem când nu ne vorbim – oricât de incredibil ar părea, nu mi s-a părut atât de WOW!

 3. Întâlnire bine-pregătită. Mai bună decât te-ai fi așteptat.

Căsnicie de Dan Coman. Mă așteptam la o relatare depresivo-neînțeleasă în stilul filmelor românești contemporane despre destrămarea unei căsnicii, dar nu-i deloc așa. Povestea e interesantă, personajele sunt clar conturate, iar stilul scriitoricesc este excepțional.

4. Fierbinte, dar proastă – o carte draguță, dar nu asa de mișto pe interior

Adică un fel de afară-i vopsit gardul și-năuntru leopardul? Cu părere de rău, o să menționez aici una din cărțile scriitorului meu preferat, Eric Emmanuel Schmitt, pentru că simt că putea mai mult, abordarea sa a fost un pic prea superficială de această dată. Este vorba, evident, despre Otrava Iubirii (e un pic ironică situația dacă stau să mă gândesc).

5. Blind date – o carte pe care ai citit-o fără să știi nimic despre ea.

Adevărul și alte minciuni de Sascha Arango. Cartea asta a fost, la început, pur și simplu o achiziție impulsivă, dar s-a dovedit a fi o adevărată revelație!

6. Întâlnire pe fugă – o carte pe care ai citit-o foarte repede.

Mecanica inimii – nu ai cum să nu devorezi cartea asta, e superbă!

7. Revenirea- o carte pe care ai citit-o după un book hang-over și acesta a ruinat cartea pentru tine.

După ce te-am pierdut de Jojo Moyes. Eram tare curioasă să aflu continuarea poveștii, dar… nu știu, ceva nu a fost cum trebuie deși, per ansamblu, mi-a plăcut cât de cât.

8. Întâlnirea pentru care ești excesiv de entuziasmată – o carte pe care ai simțit-o că încearcă prea mult.

Femei fără bărbați – aveam mari așteptări de la ea, dar mi s-a părut a fi mult prea ambiguă pe alocuri. Asta e, fiecare cu gusturile lui!

9. Întâlnirea perfectă – cartea care a făcut totul perfect pentru tine

Bastarda Istanbulului  – nu doar că e o carte superbă, dar datorită ei m-am îndrăgostit nebunește de Elif Shafak!

10. Întâlnirea umilitoare – o carte de care te rușinezi dacă recunoști că ți-a plăcut / te rușinezi dacă ești văzut în public pentru cine știe ce motiv.

Nu am ajuns încă la faza asta. Am recunoscut public că am citit trilogia Fifty Shades și Suge-o, Ramona! . Nu am prejudecăți din astea.

Hai că a fost distractiv! Leapșa merge mai departe la Anto, Dorina, Elenis , Hayat Seviyor și Suflet pentru că sunt sigură că vor veni cu răspunsuri faine 🙂

O săptămână frumoasă tuturor!

33 de gânduri despre „First Date With a Book

          1. Adevarul e că descoperim lucruri interesante unii despre ceilalţi citind răspunsurile date la taguri! Mă bucur să te cunosc mai bine 🙂

  1. Stii cat m-am ferit de leapsa asta?!? 🙂 )))
    Si nu am scapat!
    Voi raspunde cu drag. Să ma dumiresc cum e cu organizarea programului nostru pentru ca au inceput copiii scoala si inca nu stiu cum ma voi organiza mai bine ca sa le fac pe toate. Multumesc pentru provocare! Mi-ai dat de gandit!

Lasă un răspuns

