Cafeneaua Soarelui · Gânduri scrise · Jurnal · Jurnal de scris · La plimbare pe străduţă

Miercurea asta

36d53fadb39c0a2ae664908222c28ed6
sursa: Pinterest

Miercurea asta ar trebui să tac. Dar mii se gânduri îmi aleargă prin minte. Am început să fac abuz de cafea și ceai verde – sună cam paradoxal? Mă simt ca-n liceu când umpleam caiete întregi de poezii. Gânduri și cuvinte fug prin mine, cum să tac? Îmi spuneți voi?

P.S.

Dacă vreți imagini, le găsiți la Călin. Eu m-apuc să scriu, să vedem ce iese.

15 gânduri despre „Miercurea asta

  1. Eu nu mai beau cafea de ceva vreme. Am primit de la o prietena de-a mamei plicuri de ceai din Austria si am apelat la ele. Am inceput cu ceai verde, am trecut la alt tip de ceai, dar nu stiu cum as putea traduce in romana asa ca ma abtin. Pot spune ca ma simt foarte bine si chiar m-am obisnuit sa beau ceai…plus ca am slabit 😀

      1. Am renuntat la cafea pentru ca mi se facea rau de la ea, nu pentru ca am vrut. Am mai avut perioade cand nu am baut cafea, dar reveneam dupa un timp si iar imi era rau.
        Acum am renuntat complet si ma simt mult mai bine…desi nu imi vine nici mie sa cred, dar vad rezultatele si mai ales starea mea de spirit/sanatate.

Lasă un răspuns

