Fetele de la bar · Poveştile mele

Nevena

Am rămas singură. Dintr-o prostie m-am îndepărtat de grup. Am alergat după iluzii, mereu fac asta – așa spunea și Sofia. Nimeni nu mă poate ajuta…îmi merit soarta, atât pentru trecutul meu, cât și pentru alegerea tâmpită pe care am făcut-o atunci când am primit ocazia de a îndrepta totul. Ce să fac dacă sunt făcută din material de visătoare? Vin cu toate defectele aferente… și toate poverile posibile.

Am încercat să mă ridic, dar mi-am simțit trupul greu. Mi-am privit picioarele: aveam 2 vânătăi noi – era și timpul, cele vechi începuseră să se vindece! Am auzit cum ușa de la intrare s-a deschis larg, nu știu cum am găsit forța și m-am ridicat din pat.

Vladimir a intrat în cameră mirosind puternic a alcool și clătinându-se, în mână încă avea o sticlă de vodcă. Am simțit cum stomacul mi se întoarce pe dos.

  • Uuite ccât e ceeasul și…și ttu nimic nnu ai ffăcut! Oordinaroo! Hâââc. Așa-mi trebui daccăă ales am o ordinarăă.

Mi-a spus el în engleza lui stâlcită combinată cu o limbă împleticită de la alcool. S-a îndreptat spre pat împiedicându-se de obstacole invizibile și repetând „ordinară”. Cuvintele lui nu mă mai afectau, sunt primul lucru la care am devenit imună – păcat că nu am devenit imună și la bătăi. Să-mi fie milă de el? Nu… nici nu știu ce-ar trebui să-mi fie. Nu-mi provoacă nici măcar repulsie. A căzut în pat în cele din urmă.

Eu am fugit în baie, căci mi se făcuse o greață de nesuportat. Am vomat și-apoi m-am așezat pe gresia rece sprijinindu-mi spatele de perete.

Am început să plâng, devenea tot mai clar…

Va urma

P.S.

Povestea este fictivă, dar violența în familie este o realitate crudă. Raluca a lansat o campanie împotriva violenței domestice și a creat chiar și un grup  în care femeile abuzate vor fi susținute și după terminarea campaniei – mai multe detalii găsiți pe blogul ei: Cocktail de viață.

Un gând despre „Nevena

  1. Doar „sarpele” e vinovat,
    pentru al omului pacat.
    Veninul lui îmbata firea,
    neantizându-i nemurirea.
    Viata-i o minciuna efemera, o-nselare,
    pentru oricine nu traieste-n ascultare.
    de Cel ce a creat faptura,
    sa îngrijasca Terra si natura !

Lasă un răspuns

